Група компаній АІС – ексклюзивний імпортер  Інфо лінія АІС  0 800 500 205

Перезвоните мне

Асистанс

Асистантський сервіс - програма допомоги в дорозі

Клієнти – покупці нових автомобілів FAW (легкові автомобілі), Ravon, Chevrolet Niva, UAZ (позашляховики), ГАЗ (комерційні автомобілі), Opel, SsangYong, Geely, MG у період дії гарантії на автомобіль* забезпечуються безкоштовним сервісом допомоги в дорозі - консультаційне та технічне сприяння в разі екстреної події.

Консультації з різноманітних питань, виклик евакуатора і спеціальних служб, юридичну підтримку при ДТП, доставку палива та інші послуги диспетчерський центр організовує цілодобово по телефону

+ 38 044 585-98-84.

Диспетчер оперативно робить попередню оцінку і пропонує Клієнту можливі варіанти дій в ситуації, що склалася. Протягом 20 хвилин з моменту звернення Клієнта його проінформують про послуги, які будуть надані, і назвуть орієнтовний час надання допомоги. Оператор також буде постійно координувати дії автовласника і безпосередніх виконавців послуг.

Організація і надання асистантських послуг автовласникові здійснюється не пізніше трьох годин в межах міста і від трьох з половиною до п'яти годин в межах області з моменту звернення на лінію екстреної допомоги.

Винятки становлять обставини непереборної сили, хуртовини, снігопади, ожеледь, туман або потрапляння виконавця послуг в ДТП.

Інформаційні послуги

1. Цілодобовий доступ до диспетчерського центру.

2. Інформація про місцезнаходження, адреси та телефони:
- станцій технічного обслуговування;
- автозаправних станцій;
- послуг евакуатора, послуг таксі;
- державної автомобільної інспекції, аварійного комісара;
- готелів;
- медичних установ;
- страхових компаній та ін.

3. Допомога під час подорожі в невідомій місцевості.

4. Консультації при поломці:
- технічна консультація щодо особливостей експлуатації транспортного засобу (за допомогою уповноваженого представника СТО);
- запис на СТО для проходження планового ТО або ремонту;
- передача термінового повідомлення від Клієнта (факс, SMS, e-mail);
- пошук необхідної інформації в мережі Internet.

5. Консультації при ДТП:
- порядок дій на місці ДТП, юридична підтримка;
- загальний порядок звернень до страхової компанії;
- порядок оформлення документів;
- інформація про місцезнаходження та телефони екстрених служб;
- консультації лікаря по телефону.

Організаційні послуги

1. У разі поломки транспортного засобу:
- виклик служби технічної допомоги (автомобіль технічної допомоги до місця поломки автомобіля Клієнта доставляється безкоштовно, а інші витрати (вартість доставленого палива, матеріалів, запчастин) оплачуються автовласником);
- заміна колеса (при наявності у Клієнта запасного);
- доставка палива;
- підзарядка акумулятора;
- буксирування з проїжджої частини;
- відігрівання замків дверей та багажника, аварійне відкриття дверей (оплачує Клієнт);
- виклик евакуатора (надається безкоштовно, в разі, коли самостійне пересування транспортного засобу неможливо, евакуація проводиться на найближче СТО «АІС»).

2. У разі ДТП:
- виклик ДАІ;
- виклик служби порятунку, виклик карети швидкої медичної допомоги;
- виклик аварійного комісара;
- виклик евакуатора;
- організація стаціонарного лікування;
- виклик і залучення інших організацій за проханням Клієнта (послуги цих організацій Клієнт оплачує за свій рахунок).

3. Послуги в разі поломки автомобіля або ДТП під час подорожі (організація здійснюється безкоштовно, а безпосередньо послуга оплачується Клієнтом):
- пошук і бронювання номера в готелі;
- виклик таксі.

З будь-яких питань умов та правил користування послугами асистантського сервісу звертайтеся на інформаційну лінію 0800 500205