Група компаній АІС – ексклюзивний імпортер  Інфо лінія АІС  0 800 500 205

Перезвоните мне

Сервіс

ДОВІРТЕ ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПРОФЕСІОНАЛАМ!

Група компаній АІС має національну мережу сертифікованих СТО та здійснює високопрофесійне сервісне обслуговування легкових автомобілів, комерційної, вантажної і спеціальної техніки, автобусів і тракторів.

Сервісні центри Групи компаній АІС - це поєднання сучасного багатофункціонального технологічного обладнання та високого професіоналізму працюючого персоналу.

ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ВКЛЮЧАЮТЬ:
- гарантійне обслуговування
- регламентне технічне обслуговування
- діагностичні роботи вузлів і агрегатів
- ремонт двигуна, коробки передач, трансмісії, ходової частини, електрообладнання тощо
- промивка інжекторів
- мийка, прибирання салону
- шиномонтаж, балансування коліс
- перевірка і регулювання кутів установки коліс

ТАКОЖ НА НАШИХ СТО МОЖЛИВО:
- придбати запасні частини та аксесуари
- придбати і встановити газобалонне обладнання
- замовити тонування скла
- провести антикорозійну обробку і установку підкрилки
- придбати і встановити додаткове обладнання (автосигналізацію, центральний замок, замок MUL-T-LOCK, аудіосистему, фаркоп і т.д.)

ВИЇЗНИЙ СЕРВІС СІЛЬГОСПТЕХНІКИ:
На базі торгово-сервісних підприємств АІС працюють мобільні бригади сертифікованих фахівців різного профілю. Виїзд до клієнта здійснюється на повнопривідних сервіс-мобілях підвищеної прохідності. Сервіс-мобілі оснащені необхідними інструментами, оригінальними витратними матеріалами, запасом палива і мастильних матеріалів.

ДЛЯ КОРПОРАТИВНИХ КЛІЄНТІВ:
- надання окремого сервісного консультанта і індивідуальний підхід до кожного клієнта
- спеціальні ціни на сервісне обслуговування, запчастини і додаткове обладнання
- можливість позачергового і термінового ремонту
- можливість оформлення сервісних контрактів на послуги з усунення несправностей автомобіля, заміну деталей природного зносу та проведення регулярного ТО після закінчення договірної гарантії (розширений пакет гарантії як за терміном, так і за обсягом робіт)
- можливість обслуговування особистих автомобілів співробітників компаній-клієнтів по корпоративним тарифам
- безкоштовні консультації з усіх питань, що виникають в процесі експлуатації автомобілів.

НАШІ ПЕРЕВАГИ:
- наявність власних або партнерських СТО у всіх регіонах країни
- наші співробітники навчаються в навчальних центрах заводів виробників
- при діагностиці і ремонті використовується тільки обладнання, сертифіковане заводами виробниками
- при проведенні ТО використовуються тільки оригінальні запасні частини і матеріали
- кожний транспортний засіб проходить перевірку якості виконаних робіт
- ми надаємо гарантію на виконані роботи та запасні частини

Ми цінуємо кожного нашого Клієнта і постійно покращуємо якість нашого сервісу. Нам важлива думка кожного Клієнта, тому якщо у Вас є пропозиції щодо поліпшення якості послуг, що надаються або скарги, Ви завжди можете повідомити нам про це по телефону інформаційної лінії Групи компанії АІС: 0-800-500-205 (безкоштовно з усіх стаціонарних телефонів України) .

Записатися на обслуговування або отримати консультацію можна у фахівців СТО у Вашому місті.

Експлуатація транспортних засобів (легкових і вантажних автомобілів, автобусів і тракторів) тягне за собою зношування вузлів і агрегатів, що пов'язано з постійною роботою деталей, що труться, порушення регулювальних параметрів, старіння гумотехнічних виробів і інших явищ. Щоб продовжити термін безвідмовної роботи вузлів і агрегатів, слід своєчасно проходити технічне обслуговування.
Кожна процедура ТО - це не просто заміна масла. Це комплекс мастильно-заправних, контрольно-діагностичних, регулювальних, кріпильних, мийно-прибиральних та інших робіт, що дозволяють підтримувати транспортний засіб у справному технічному стані і знизити ризик поломок і відмов, а також підвищити рівень безпечної експлуатації.
Планове технічне обслуговування слід проходити відповідно до рекомендацій, викладених в сервісній книжці в терміни, зазначені заводом-виробником. Більш того, своєчасне проходження ТО є невід'ємною умовою надання гарантії на вузли та деталі проданого транспортного засобу.
В гарантійний період наші клієнти можуть розраховувати на безкоштовне усунення несправностей, що виникли в результаті виробничого дефекту, а також на заміну дефектних деталей і вузлів на нові оригінальні запасні частини.

ПЛАНОВЕ І СЕЗОННЕ ТО
Технічне обслуговування прийнято поділяти на планове і сезонне. До першої групи відносять технологічні заходи по заміні паливно-мастильних матеріалів, які необхідно міняти після досягнення певного пробігу. Сезонне обслуговування рекомендується проводити з періодичністю раз на півроку. Це необхідно для того, щоб підготувати техніку до експлуатації з урахуванням кліматичних змін.
Довіряйте обслуговування тільки професіоналам! Будь-яке некваліфіковане втручання може спричинити за собою необхідність серйозного ремонту і зняття з гарантії.
Щоб цього не сталося, довірте сервісне обслуговування нашим фахівцям!

ВИЇЗНЕ ТО СІЛЬГОСПТЕХНІКИ
Регламентне технічне обслуговування тракторів та іншої сільгосптехніки проводиться мобільними бригадами механіків на місці у Клієнта. Виїзд до Клієнта здійснюється на повнопривідних сервіс-мобілях підвищеної прохідності. Сервіс-мобілі оснащені необхідними інструментами, оригінальними витратними матеріалами, запасом палива і мастильних матеріалів для проведення планових ТО і ремонтів.

Записатися на обслуговування або отримати консультацію можна у фахівців СТО у Вашому місті.

Група компаній «АІС» пропонує Вам легкові, вантажні автомобілі, автобуси, трактори та іншу спеціальну техніку, яка виготовлена з високоякісних матеріалів та відповідає високим стандартам якості.

Перед початком експлуатації рекомендуємо Вам, уважно ознайомитися з встановленим обладнанням, особливостями експлуатації та обслуговування, які прописані в інструкції з експлуатації та Сервісній книжці.

Виробник надає гарантію на товар, включаючи всі його складові та комплектуючі (за винятком обмежень прописаних в сервісній книжці, а також в даному розділі сайту).

Гарантія Виробника поширюється виключно на усунення недоліків, що виникли внаслідок дефекту в матеріалі або мають виробничий характер і діє тільки для транспортних засобів, куплених через офіційну дилерську мережу протягом гарантійного терміну експлуатації.

Для того щоб скористатися гарантією Виробника, необхідно звернутися на будь-який авторизований сервісний центр в Україні, який уповноважений надавати ремонтні та сервісні послуги на техніку даної марки. Адреси та телефони авторизованих сервісних центрів в Україні вказані в Сервісній книжці, а також на офіційному сайті торговельної марки, техніку якої Ви придбали.

Для збереження права скористатися гарантією Виробника, необхідно регулярно і своєчасно, згідно з регламентом, прописаному в Сервісній книжці надавати транспортний засіб на авторизований сервісний центр для проведення технічного обслуговування, огляду та діагностики, а також дотримуватися умов, які зобов'язаний дотримуватися Власник для збереження гарантії.

Гарантійне обслуговування надається тільки при наявності Сервісної книжки, з відповідними відмітками, що підтверджують своєчасне виконання робіт з технічного обслуговування в обсягах і кількості рекомендованих Виробником, а також ремонту та встановлення додаткового обладнання виключно на авторизованих сервісних центрах даного бренду.

Сервісна книжка і Керівництво по експлуатації поставляється разом з транспортним засобом.
Сервісна книжка є дійсною за умови наявності в ній такої інформації:
- в повному обсязі надана інформація про придбану техніку, продавця і власника;
- дата продажу Власнику (дата початку гарантії);
- заповнена реєстраційна картка власника і цей гарантійний талон, що підтверджує ознайомлення Клієнта з умовами гарантії;
- заповнений талон і відірваний корінець проведення передпродажної підготовки, що також підтверджує перевірку власником комплектності та споживчих характеристик.

ЩО НЕ БУДЕ ЗАБЕЗПЕЧЕНЕ ГАРАНТІЄЮ
Гарантія Виробника обмежена виключно дефектами виробничого характеру та не поширюється на такі випадки:
- регламентні роботи на плановому технічному обслуговуванні, включаючи діагностику та регулювання будь-яких систем, чистку, змащування, балансування, проточку, заміну або долив всіх видів масел, експлуатаційних рідин, якщо це не є необхідністю при проведенні гарантійного ремонту;
- роботи з профілактичного обслуговування, миття, полірування, чистку салону;
- матеріали одноразового використання та інше, що підлягає зносу і руйнуванню при нормальній експлуатації: лампи, запобіжники, щітки склоочисника, масла моторні, трансмісійні, гідроприводів, рідини - охолоджуюча, приводу зчеплення, гальмівна, склоочисника і т.д., гумовотехнічні вироби (в тому числі шини), захисні кожухи і підкрилки, троса приводу гальма стоянки.
- природний знос і природне старіння, зміна стану деталей, що виникло в процесі виконання ними своїх функцій (в тому числі деталей внутрішньої та зовнішньої обробки, сидінь);
- дефект або пошкодження, які виникли внаслідок несвоєчасного усунення інших несправностей;
- експлуатація техніки при недостатній кількості експлуатаційних матеріалів (масла, охолоджуючої або гальмівної рідини) у зв'язку з несвоєчасним виявленням експлуатаційної витрати або витоку;
- при використанні не рекомендованих Виробником експлуатаційних рідин, палива і мастильних матеріалів;
- несправності паливної системи, випуску, впуска і запалювання внаслідок використання палива, що не відповідає вказаному в Керівництві по експлуатації і нормативам чинного законодавства України (також забрудненого або етилованого бензину);
- пошкодження (в тому числі деталей трансмісії), які виникли внаслідок помилкових дій при управлінні транспортним засобом;
- пошкодження (в тому числі деталей підвіски і рульового управління), які виникли внаслідок неакуратного водіння на нерівностях доріг, які супроводжуються ударними навантаженнями на деталі транспортного засобу;
- перевищення експлуатаційних можливостей;
- використання в змаганнях, ралі або місцях не придатних для руху транспорту;
- використання не оригінальних запасних частин, модифікації вузлів і деталей, обслуговування або ремонту на станціях технічного обслуговування, які не входять до списку авторизованих сервісних центрів;
- не дотримання рекомендацій описаних в інструкції з експлуатації.

ТАКОЖ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ГАРАНТІЙНОМУ РЕМОНТУ ТАКІ НЕЗНАЧНІ ВІДХИЛЕННЯ, ЯК:
- незначний шум та вібрація, які не впливають на технічні характеристики і якість функціонування техніки (в тому числі пластикових, шкіряних та інших елементів салону);
- запотівання або утворення окремих крапель в районі прокладок і сальникових ущільнень, що не вимагає поповнення, мастила в інтервалі між плановими технічними обслуговуваннями;
- природне проникнення атмосферної вологи у внутрішні вузли та деталі, якщо Виробником не передбачена їх герметичність;
- дефекти, які виникли в умовах, які не відповідають постійним умов експлуатації.
Гарантія Виробника не поширюється на прямі і не прямі витрати пов'язані з неможливістю використовувати техніку, її транспортування, витрати палива, телефонні переговори, втрату часу, доходів та інші комерційні або моральні збитки при постановці транспортного засобу на планове технічне обслуговування і гарантійний ремонт.

ПРАВИЛА І ТЕРМІНИ ПРОВЕДЕННЯ ГАРАНТІЙНОГО РЕМОНТУ

Приводом для проведення гарантійного ремонту є письмова заява Власника транспортного засобу (ТЗ), або довіреної їм особи, яка складається у довільній формі і має містити опис недоліку і вимог щодо його усунення, із зазначенням прізвища, імені, по батькові, контактну інформацію та місця проживання Власника.

Дилер зобов'язаний розглянути претензію протягом трьох днів (претензія вважається дійсною, тільки при наявності МС).

На підставі огляду та діагностики ТС представниками Дилера, складається рекламаційний акт з висновком про наявність чи відсутність гарантійного випадку, який обов'язково підписується власником.

Якщо Власник і Дилер не дійшли згоди щодо причин виникнення дефектів ТЗ, Власник має право вимагати направлення ТЗ на експертизу в дослідний центр або лабораторію, які акредитовані для проведення даних робіт згідно з законодавством України.

Експертиза проводиться за рахунок Дилера або Виробника.

Якщо в результаті експертизи буде доведено, що дефекти виникли внаслідок порушення Власником правил і норм зазначених в експлуатаційній документації (інструкції з експлуатації та Сервісній книжці), умов зберігання або транспортування, використання неякісного палива, використання матеріалів не рекомендованих Виробником або внаслідок дій третіх осіб, вимоги власника не підлягають задоволенню, а Власник зобов'язаний компенсувати Дилерові (Виробникові) витрати на проведення експертизи.

За результатами огляду ТЗ Дилер оформляє наряд-замовлення на виконання робіт, необхідних для усунення дефектів.

Під час прийому ТЗ на гарантійний ремонт Дилер у присутності Власника, або уповноваженої ним особи, перевіряє споживчі характеристики ТЗ, комплектацію, наявність видимих ??пошкоджень або дефектів ЛКП, заводський номер, дату виготовлення, свідоцтво про реєстрацію ТЗ або тимчасовий реєстраційний талон і сервісну книжку.

Після проведення гарантійного ремонту Дилер робить відмітку в Сервісній книжці із зазначенням номера та дати оформлення наряд-замовлення, згідно з яким були проведені роботи. Власник підписом у наряд-замовленні підтверджує виконання гарантійного ремонту та отримання ТЗ.

Один з примірників наряду-замовлення передається Власнику ТЗ.

Увага!
При проведенні гарантійного ремонту ремонтується або змінюється тільки дефектна деталь (деталі), яка є мінімальною збірною одиницею. Якщо дефектною є деталь вузла або агрегату, яку по ряду причин неможливо відремонтувати або замінити окремо, то проводиться заміна вузла в зборі. При наявності деталей на складі Дилера, ремонт проводиться негайно. У разі їх відсутності, ремонт (заміна) проводиться протягом 45 календарних днів, з дати початку ремонту.

арантійний період експлуатації на ТЗ продовжується на період перебування ТЗ в гарантійному ремонті.

Додаткову інформацію Ви можете отримати, зв'язавшись з Дилером, де Ви придбали ТЗ або звернувшись на інформаційну лінію АІС 0800 500205.

Асистантський сервіс - програма допомоги в дорозі

Клієнти – покупці нових автомобілів FAW (легкові автомобілі), Ravon, Chevrolet Niva, UAZ (позашляховики), ГАЗ (комерційні автомобілі), Opel, SsangYong, Geely, MG у період дії гарантії на автомобіль* забезпечуються безкоштовним сервісом допомоги в дорозі - консультаційне та технічне сприяння в разі екстреної події.

Консультації з різноманітних питань, виклик евакуатора і спеціальних служб, юридичну підтримку при ДТП, доставку палива та інші послуги диспетчерський центр організовує цілодобово по телефону

+ 38 044 585-98-84.

Диспетчер оперативно робить попередню оцінку і пропонує Клієнту можливі варіанти дій в ситуації, що склалася. Протягом 20 хвилин з моменту звернення Клієнта його проінформують про послуги, які будуть надані, і назвуть орієнтовний час надання допомоги. Оператор також буде постійно координувати дії автовласника і безпосередніх виконавців послуг.

Організація і надання асистантських послуг автовласникові здійснюється не пізніше трьох годин в межах міста і від трьох з половиною до п'яти годин в межах області з моменту звернення на лінію екстреної допомоги.

Винятки становлять обставини непереборної сили, хуртовини, снігопади, ожеледь, туман або потрапляння виконавця послуг в ДТП.

Інформаційні послуги

1. Цілодобовий доступ до диспетчерського центру.

2. Інформація про місцезнаходження, адреси та телефони:
- станцій технічного обслуговування;
- автозаправних станцій;
- послуг евакуатора, послуг таксі;
- державної автомобільної інспекції, аварійного комісара;
- готелів;
- медичних установ;
- страхових компаній та ін.

3. Допомога під час подорожі в невідомій місцевості.

4. Консультації при поломці:
- технічна консультація щодо особливостей експлуатації транспортного засобу (за допомогою уповноваженого представника СТО);
- запис на СТО для проходження планового ТО або ремонту;
- передача термінового повідомлення від Клієнта (факс, SMS, e-mail);
- пошук необхідної інформації в мережі Internet.

5. Консультації при ДТП:
- порядок дій на місці ДТП, юридична підтримка;
- загальний порядок звернень до страхової компанії;
- порядок оформлення документів;
- інформація про місцезнаходження та телефони екстрених служб;
- консультації лікаря по телефону.

Організаційні послуги

1. У разі поломки транспортного засобу:
- виклик служби технічної допомоги (автомобіль технічної допомоги до місця поломки автомобіля Клієнта доставляється безкоштовно, а інші витрати (вартість доставленого палива, матеріалів, запчастин) оплачуються автовласником);
- заміна колеса (при наявності у Клієнта запасного);
- доставка палива;
- підзарядка акумулятора;
- буксирування з проїжджої частини;
- відігрівання замків дверей та багажника, аварійне відкриття дверей (оплачує Клієнт);
- виклик евакуатора (надається безкоштовно, в разі, коли самостійне пересування транспортного засобу неможливо, евакуація проводиться на найближче СТО «АІС»).

2. У разі ДТП:
- виклик ДАІ;
- виклик служби порятунку, виклик карети швидкої медичної допомоги;
- виклик аварійного комісара;
- виклик евакуатора;
- організація стаціонарного лікування;
- виклик і залучення інших організацій за проханням Клієнта (послуги цих організацій Клієнт оплачує за свій рахунок).

3. Послуги в разі поломки автомобіля або ДТП під час подорожі (організація здійснюється безкоштовно, а безпосередньо послуга оплачується Клієнтом):
- пошук і бронювання номера в готелі;
- виклик таксі.

З будь-яких питань умов та правил користування послугами асистантського сервісу звертайтеся на інформаційну лінію 0800 500205