Група компаній АІС – ексклюзивний імпортер  Інфо лінія АІС  0 800 500 205

Перезвоните мне

FAW Tiger V ФУРГОН

ОСОБЛИВОСТІ

ВИСОКА НАДІЙНІСТЬ, РЕМОНТОПРИДАТНІСТЬ ТА ДОСТУПНІСТЬ ЗАПЧАСТИН

ДВИГУН CUMMINS, ТРАНСМІСІЯ – ZF, ТОПЛИВНА СИСТЕМА BOSCH

РОБОЧИЙ РЕСУРС БІЛЬШЕ 1 000 000 КМ

МІНІМАЛЬНІ ВИТРАТИ НА ПРИДБАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЮ

ШВИДКО ОКУПАЄТЬСЯ ТА ДОБРЕ ЗАРОБЛЯЄ

     

НАДІЙНІСТЬ

Компанія FAW має 70-річний досвід розробки та виробництва вантажних автомобілів, є №1 в світі за кількістю вироблених вантажівок на рік.

Надійність агрегатів та систем FAW TIGER V підтверджується випробуваннями заводу з сумарним пробігом більше 3 000 000 км. у всіх кліматичних зонах, а також прогресивними технологіями та комплектуючими від провідних світових виробників: двигун - CUMMINS; коробка передач - ZF; паливна система - BOSCH.

Робочі агрегати CUMMINS, ZF, BOSCH завоювали довіру та підтвердили свою надійність у десятків тисяч українських компаній, які протягом десятиліть експлуатують комерційну, вантажну техніку і автобуси всесвітньо відомих європейських та азіатських автоконцернів.

     

РЕМОНТОПРИДАТНІСТЬ

За рахунок комплектації вантажівок FAW всесвітньо визнаним дизельним двигуном CUMMINS та трансмісією ZF у власників не виникне складнощів, ні з покупкою запчастин, ні з сервісом, так як дані агрегати встановлені на більшість вантажівок, експлуатованих в Україні.

    

ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ

Універсальний FAW TIGER V має високий кліренс та колісну базу, адаптовану під різні види вантажних надбудов: борт, борт з тентом, фургони (промтоварні, ізотермічні, термічні та ін.). Автомобіль може використовуватися практично у всіх сферах бізнесу, де необхідне перевезення продовольчих і непродовольчих товарів. Великий запас міцності та терпимість до перевантажень роблять його відмінною робочою машиною.

    

БЕЗПЕКА

Активна і пасивна безпека перебуває на рівні провідних європейських та корейських аналогів і включає цілий комплекс рішень:

Модернізована підвіска з новими амортизаторами та рульовим механізмом забезпечують високі показники керованості і маневреності.

Більш короткий гальмівний шлях, ніж у конкурентів за рахунок більш ефективної гальмівної системи з пневмопривідом і системою ABS.

Сучасні стандарти головного освітлення - галогенові передні фари з можливістю регулювання і денні ходові вогні.

Велика площа скління і зручно розташовані 6-ть бічних дзеркал заднього виду дозволяють мінімізувати «мертві зони».

Програмовані зони зминання кабіни, посилена конструкція кабіни і рами, триточкові ремені безпеки забезпечують підвищену безпеку водія та пасажира.

           

КОМФОРТ

Розмір та ергономіка кабіни, бортовий комп'ютер, круїз-контроль, кондиціонер, аудіосистема і цілий ряд інших опцій забезпечать водієві максимально комфортний та продуктивний режим експлуатації. Передбачено гідравлічний підйомник кабіни, а інноваційна чотирьохточкова система її кріплення забезпечує м'який рух навіть по поганим дорогам.

    

ВИГОДА

Низька собівартість, мінімальні витрати на експлуатацію в поєднанні з високою продуктивністю дозволяють отримати одні з найнижчих витрат в розрахунку на 1 км. перевезення 1 т. вантажу та максимально швидко окупити інвестиції. Збільшений ресурс та посилена конструкція дозволяє зберегти високу залишкову вартість на вторинному ринку.

    

ДВИГУН CUMMINS

Дизельний двигун CUMMINS ISF3.8s5141 (Євро-5) обсягом 3,8 л та потужністю 143 к.с. має високу продуктивність, а також виняткову надійність та невисоку вартість обслуговування. Ресурс двигуна досягає 1 000 000 км.

Особливості конструкції двигуна:

Клапанна кришка та піддон картера виконані з композитних матеріалів для зниження ваги.

Штоки, встановлені в блоці, а також розташований з боку маховика ланцюговий привід ГРМ, сприяють зниженню рівня шуму.

Покращена система охолодження дозволяє уникнути перегрівів навіть при високій температурі навколишнього середовища.

Електронний блок управління забезпечує оптимальний баланс між потужністю, економічністю та екологічністю двигуна.

Паливна система HPCR (High Pressure Common Rail) виробництва BOSCH з електронним управлінням та приводом від колінвала.

Турбокомпресор з інтеркулером.

Компактні компонування: вакуумний насос розташований зверху двигуна, водяний насос, масло охолоджувач та корпус масляного насоса об'єднані в один модуль і розташовані збоку від блоку.

     

НОВА РАМА ТА ПІДВІСКА

За допомогою нової моделі підвіски та рами, автомобіль має меншу власну масу, більшу вантажопідйомність, не призводить до зниження несучої здатності і підвищує довговічність.

Листи ресор виготовляються із застосуванням нових технологій з підвищеними вимогами до якості та сорту металу, що забезпечує більшу міцність і більш тривалого терміну служби.

Рама виготовлена з використанням новітніх технологій з'єднання поперечних секцій рами з основною секцією рами.

Використання нового шасі робить автомобіль більш надійним та довговічним.

    

ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА

Гальмування з допомогою допоміжного моторного (гірського) гальма робить гальма більш надійними та більш безпечними, також продовжує термін служби основної гальмівної системи. Передня та задня незалежна двоконтурна пневматична гальмівна система з ABS в комплексі з допоміжним моторним гальмом роблять автомобіль більш надійним і безпечним.

   

ПРОМТОВАРНИЙ ФУРГОН

Виготовлений з високоякісних композитних панелей європейського виробництва.

Основа фургона виготовляється з поздовжніх та поперечних швелерів з антикорозійною обробкою, ґрунтується та забарвлюється в чорний колір.

Зовнішній каркас фургона - анодований алюмінієвий профіль.

Підлога фургона - вологостійка фанера з покриттям проти ковзання.

Стінки фургона являють собою просторовий каркас з металевої профільної труби з антикорозійною обробкою, обшивка зовнішніх стін з композитного матеріалу.

Задній дверний отвір виготовляється з нержавіючої сталі товщиною 3 мм, задні двері фургона розпашні з фіксаторами, фурнітура кріпиться цвяхами з нержавіючої сталі, гумові ущільнювачі на дверях фургона запобігають потраплянню вологи та пилу всередину.

Фурнітура: петлі фургона з нержавіючої сталі, посилені, дверні замки - накладні з нержавіючої сталі, штанги для дверної фурнітури виготовляються з нержавіючої труби діаметром 22 мм.

Устаткування фургона:
Освітлення всередині фургона (2 плафона);
Передні, задні та бічні габаритні LED маркери (6 помаранчевих, 2 червоних, 2 білих маркерних вогні);
Висувна драбина (оцинкована);
Гумові задні відбійники (2 шт.);
Дерев'яні відбійники по внутрішньому периметру фургона;
Пластикові підкрилки;
Бічний захист.

КОМПЛЕКТАЦІЇ ТА ЦІНИ

Марка

FAW

Модель

Tiger V Борт-Тент

Тип кузова

Борт

Борт-тент

Промтоварний фургон

Cпеціальна ціна з 01.07.2020 до 31.07.2020 рр.

728 900

772 900

835 900

Ціна з ПДВ, грн з 01.08.2020 р

773 900

817 900

875 900

Ручне підняття кабіни

Кондиціонер

Аудіо-система

Денні ходові вогні

Електросклопідйомники

Бортовий комп'ютер

Центральний замок з дистанційним керуванням

Круїз-контроль

Галогенні передні фари

Регулювання передніх фар головного світла

Сидіння салону-тканина з вставками із шкірозамінника

Звуковий сигналізатор заднього ходу

Прикурювач

Необслуговувані АКБ, шт

2

Передні / задні колеса і шини

235/75R17.5

Запасне колесо 235/75R17.5

Набір інструменту та 8-тонний домкрат

Заводська гарантія: 2 роки або 200 000 км

Вказана ціна за одиницю товару на 01.07.2020 р Спеціальна цінова пропозиція діє з 01.07.2020р. до 31.07.2020р. в торгово-сервісній мережі АІС по всій Україні. Ціна може бути змінена в залежності від зміни обмінного курсу валюти закупівлі, а також в разі зміни комерційної політики виробника. З метою уточнення актуальною ціни необхідно звертатися до продавця.

ТЕХ. ХАРАКТЕРИСТИКИ
Марка FAW
Модель Tiger V
Привід 4x2
FAW заводський внутрішній код (шасі) CA1063P40K2L3E5A84
Кабіна Висока кабіна / плоский дах / один ряд сидінь / люк в даху / білий спойлер на даху
Кількість сидінь 3
Об’єм кузова, куб.м. 24
Маса
Вантажопідйомність, кг 3300
Споряджена маса без урахування маси надбудови, кг 3185
Максимально допустима маса, кг 7800
Навантаження на передню вісь, кг  2600
Навантаження на задню вісь, кг 6900
Розміри
Загальні розміри (д / ш / в) (мм) 7230*2240*3235
Розмири кузова (мм) 5383*2242*2450
Колісна база (мм) 3860
Передня колія(мм) 1634
Задня колія(мм) 1590
Характеристики
Максимальна швидкість (км/год) 90
Мінімальний діаметр розвороту (м) 14,5
Витрата палива (л / 100 км) 13,1
Специфікації
Виробник двигуна CUMMINS
Модель двигуна ISF3. 8s5141
Тип Чотирьохтактний, чотирьохциліндровий рядний двигун з проміжним охолоджувачем повітря і прямим вприскуванням палива
Паливо Дизель
Максимальна потужність (кВт / об / хв) 105/2600
Максимальний крутний моммент 440/1200~2200
Обєм 3.760
Потужність (к.с.) 143
стандарт викидів Euro V
Паливна система Паливна система високого тиску (BOSCH)
Турбонагнітач Обладнанний
Зчеплення Нажимне діафрагмове зчеплення, діаметр диска 350 мм
Воробник КПП ZF (Механічна)
Кількість передач 6 вперед + 1 назад
Модель КПП ZF6S500, з синхронізаторами і двома проміжними валами
Передній мост X349SJ
Задній мост 340
Задня підвіска Ресорна з амортизаторами
Рульове управління DR005
Передні/задні колеса і шини 235/75R17.5
Основні гальма Передня і задня незалежна двоконтурна пневматична гальмівна система
Стоянкове гальмо Ручне стоянкове гальмо
Антиблокувальна система WABCO
Алюмінієвий паливний бак, ємність (л) 130